Handelsbetingelser

 

 

HANDELS-, ABONNEMENTS- & LEVERINGSBETINGELSER

 

Produkter og tjenester udbydes af:

Ro & Velvære ApS V/ Kirsten Basballe og Helle Basballe

Danmarksgade 40a

9900 Frederikshavn

CVR: 39375877

 

 

KONTAKT

Send os en mail: kontakt@ro-og-velvaere.dk

 

 

BETALING VED BEHANDLINGER, YDELSER OG ANDRE PRODUKTER
(Gælder ikke onlineforløb)

Du har mulighed for at betale kontant, mobilepay eller få tilsendt en faktura til bankoverførsel.

 

 

behandlingsforløb

 

Betaling

Ved tilmelding til et forløb skal det fulde beløb betales forud for forløbets start, medmindre der er indgået en aftale om ratebetaling. Hvis du har valgt ratebetaling, skal første rate betales senest ved tilmelding, og efterfølgende rater skal betales som aftalt.

Manglende betaling kan medføre udelukkelse fra forløbet, indtil restancen er udlignet.

 

Fortrydelsesret

Før forløbet starter

Hvis du ønsker at fortryde dit køb, kan dette gøres inden for 14 dage efter købet, forudsat at forløbet endnu ikke er startet. For at benytte fortrydelsesretten skal du skriftligt kontakte os via e-mail eller brev.

Ved fortrydelse tilbagebetales det fulde beløb, minus eventuelle administrationsgebyrer.

 

Efter forløbet er startet

Hvis du ønsker at afbryde et igangværende forløb, kan du ikke få refunderet beløbet for det fulde forløb. Vi tilbyder dog en forholdsmæssig refundering for ubenyttede moduler og behandlinger, hvis der foreligger en særlig grund (fx dokumenteret sygdom).

Refundering ved igangværende forløb er ikke mulig for materialer og behandlinger, der allerede er blevet gennemført.

 

Afmeldingspolitik for behandling

Aflysning af en behandling skal ske senest 24 timer før den aftalte tid. Aflysning skal via telefon eller sms til tlf.: 23 91 61 50, og er først gyldig, når du har fået en bekræftelse på din aflysning. Derfor henviser vi til at aflyse hurtigst muligt, såfremt dette er nødvendigt.

For behandlinger, der indgår som en del af et forløb, gælder det, at hvis en behandling aflyses mindre end 24 timer før det aftalte tidspunkt, eller hvis du udebliver, vil behandlingen blive anset som gennemført og dermed trukket fra det samlede antal behandlinger i forløbet.

 

Ændringer i betingelserne

Vi forbeholder os retten til at ændre disse handelsbetingelser. Eventuelle ændringer vil blive meddelt via e-mail eller opslag på vores hjemmeside.

 

Andet

Alle forløb er personlige og kan ikke overdrages til andre.

Når du er i forløb hos os, er vi underlagt tavshedspligt.

 

 

 

gavekort

Vi tilbyder køb af gavekort. Vores gavekort er gyldige 1 år fra udstedelsesdato. 

 

 

tilbud

Vores tilbud gælder 1 år fra købsdato, medmindre andet er oplyst. 

 

 

ABONNEMENTSVILKÅR

1. Abonnement

Et abonnement hos Ro & Velvære er fortløbende. Ved udløb af en abonnementsperiode forlænges abonnementet automatisk. Du skal være fyldt 18 år for at tegne abonnement hos Ro & Velvære med mindre andet aftales.

 

2. Opsigelse

Der er ingen binding på abonnement hos Ro & Velvære. Et abonnement kan til enhver tid opsiges. Opsigelse skal ske via din medlemsside eller ved skriftlig henvendelse til Kundeservice. Betaling refunderes ikke ved opsigelser før periodens udløb.

 

3. Fortrydelsesret

Der er ingen fortrydelsesret på abonnementer hos Ro & Velvære

 

4. Betaling med kreditkort

Når du køber et abonnement online og betaler med kreditkort, giver du hermed tilladelse til, at betaling for nye abonnementsperioder automatisk trækkes fra det betalingskort, som du har oplyst ved oprettelsen af dit abonnement. Som køber er du ansvarlig for at verificere ydelserne og beløbet, der vil blive trukket, inden du gennemfører transaktionen. Disse vil altid fremgå af betalingssiden.

Betalingen bliver trukket i begyndelsen af en ny abonnementsperiode. Du er ansvarlig for, at de oplyste kontooplysninger er valide ved påbegyndelsen af en ny abonnementsperiode. Såfremt de angivne oplysninger ikke er det, som følge af, at betalingskortet er udløbet eller spærret, vil du blive informeret om den manglende betaling. Du vil herefter kunne tilmelde dig betaling via et andet betalingskort. Din adgang til produktet vil blive spærret ved manglende betaling.

Ved betaling online hos Ro & Velvære, anvendes Stripe ved betaling med kreditkort.

 

5. Kvittering

Når du køber et abonnement hos Ro & Velvære, vil du umiddelbart efter dit køb modtage en kvittering på den mail, du har oplyst ved køb. Kvitteringen indeholder oplysninger om dit abonnement. Gem kvitteringen til evt. senere brug.

 

6. Ro & Velværes abonnementer er personlige

Brugernavn og password er personligt, og må ikke deles med andre eller distribueres til andre. Derfor, hvis man ønsker flere brugere, skal der oprettes et abonnement til hver bruger.

 

7. Behandling af persondata

Oplysninger, som er indhentet om vores nuværende og tidligere abonnenter, behandles fortroligt og i overensstemmelse med god databehandlingsskik, som anført i gældende lovgivning og Ro & Velværes privatlivspolitik. Den dataansvarlige er Ro & Velvære, og du er, som forbruger, altid berettiget til, at tage kontakt til den dataansvarlige for at få indsigt i og berigtige de registrerede oplysninger samt kræve disse slettet, hvis det ønskes. Se vores Persondatapolitik på www.ro-og-velvaere.dk

 

8. Ophavsret

Alt indhold er ejet af Ro & Velvære og er dermed ophavsretsbeskyttet. Artikler, foto, evt. videoklip mv. må bruges til privat visning og læsning. Ønskes indhold brugt til kommercielt brug eller anden brug, kontakt da Ro & Velvære. Alle abonnementer er personlige og må dermed kun bruges til personligt brug.

 

9. Ændringer

Ro & Velvære kan til enhver tid ændre i de gældende abonnementsbetingelser. Såfremt der vil ske væsentlige ændringer, forpligter Ro & Velvære sig til, at give besked til abonnenter mindst en måned før ændringerne træder i kraft. De gældende abonnementsbetingelser vil til enhver tid være at finde på www.ro-og-velvaere.dk

Ro & Velvære forbeholder sig ligeledes retten til – løbende – at ændre produktet, herunder vilkår og retningslinjer.

 

10. Priser

Køber du et abonnement, ændres prisen på abonnementet ikke for dig, selv om nye abonnenter betaler en højere pris.

Gældende priser kan til enhver tid findes på hjemmesiden eller kan fås ved henvendelse til Kundeservice.

 

11. Klager og mangler

Eventuelle klager kan rettes til Kundeservice, og vi henviser samtidig til Forbrugerklagenævnet. I forhold til mangler på produktet henviser vi til Købeloven.

 

12. Selvbetjening, kundeservice og kontaktoplysninger

Du kan selv administrere dit abonnement på din medlemsside.

Du er også velkommen til at sende en mail kontakt@ro-og-velvaere.dk

 

 

BETALING OG LEVERING AF digitale produkter

Du kan betale med VisaDankort, VISA, American Express og Mastercard.

Du modtager straks efter købet en faktura på e-mail til den opgivne e-mail-adresse.

Vi gemmer aldrig dine kortnumre, udløbsdato eller kontrolcifre.

Digitale produkter leveres straks efter køb via e-mail eller med adgangskode til et lukket forum.

Det digitale produkt fremsendes til den e-mail, som køber har indtastet i ordrefeltet.

Du kan altid ændre din e-mailadresse under “din profil”, når du er logget ind i Simplero.

 

 

REKLAMATION, FEJL, MANGLER & MANGLENDE LEVERING – fysiske produkter:

Forbrugerkøb:

Eventuelle fejl og mangler skal du oplyse os om indenfor 1 måned. Det er din pligt at angive og på forlangende vise, hvad fejlen eller manglen består af.

 

Handelskøb:

Ved handelskøb skal du reklamere straks manglen opdages.

Eventuelle undskyldelige grunde har ikke betydning.

Så hvis du er på ferie, messe, syg, rejse eller tilsvarende og ikke reklamerer rettidigt vil dit krav om mangler være fortabt.

 

 

RETTIGHEDER

Køb af online-produkter, webinarer og andre arrangementer hos Ro & Velvære ApS er ikke omfattet af fortrydelsesretten, ifølge Forbrugeraftaleloven, nærmere betegnet “Lov om visse forbrugeraftaler § 17 stk. 2, jf. § 9 stk. 2 nr. 2a.”

Alle rettigheder til kurser (online eller live), foredrag og online-produkter, tekster og billeder tilhører Ro & Velvære ApS.

Ved køb opnås én licens pr. købte produkt.

Alle online-produkter er personlige og må derfor ikke sælges, udlånes, give det købte væk eller på anden måde distribuere produktet uden forudgående skriftlig aftale med Ro & Velvære.

 

 

PRISER & GEBYRER

Ro & Velvære henvender sig til private, alle priser er angivet i danske kroner inklusiv moms. Vores behandlinger er momsfritagede. Der er naturligvis ingen betalingsgebyrer. Du modtager straks efter købet en faktura på e-mail til den opgivne e-mailadresse.

 

 

RETURRET

Der er ingen returret på køb af digitale produkter, abonnementer, behandling m.m.

 

 

KORTTYPER VED KØB AF digitale produkter

Vi modtager VisaDankort, VISA, American Express og MasterCard.

 

 

 

Ved spørgsmål eller andet bedes du rette henvendelse til kontakt@ro-og-velvaere.dk