Kunne du tænke dig at vågne

om morgenen efter en god nats søvn uden

stærke smerter i din ryg?

Ja tak

Tilbud lige nu: kr. 299,-
Normalpris: kr. 699,-

*Tilbuddet er gældende i en begrænset periode

Føler du, at du ikke har tiden til at gøre noget ved dine smerter?

Eller at du ikke har den nødvendige energi og overskud til at arbejde med dine smerter?

Har du prøvet flere forskellige metoder til dine smerter – alle uden effekt
(fordi motivationen er røget undervejs)?

På dette onlineforløb lærer jeg dig , hvad du skal gøre for at få det bedre,
samt holde motivationen, så du i løbet få dage kan mærke en lindring.

Forestil dig det her:

  • Du vågner om morgenen og kan ikke komme ud af sengen, fordi du har stærke smerter i din ryg.
  • Måske har du ikke sovet ret godt i løbet af natten, fordi dine smerter har holdt dig vågen, og du er rigtig træt
    og uden overskud til endnu en dag.
  • Du kommer ud af sengen, får med besvær tøjet på og går ud til din familie, der allerede sidder ved morgenbordet,
    og du prøver at virke glad og deltagende, men det er svært for dig, for du har meget ondt.
  • Du gør dig klar, tager afsted og sidder i bilen og glæder dig allerede til, at der er fyraften, for du ved, det bliver en lang og smertefuld dag – akkurat ligesom alle de andre dage.

Men vidste du, at der findes en skånsom og nem måde,
hvor du kan få det bedre?

Prøv i stedet at forestil dig dette:

  • Du vågner om morgenen, strækker dig og står ud af sengen, glad og tilpas, parat til en ny dag.
  • Du har fået en god nats søvn og har derfor overskud til at sætte morgenmaden på bordet og lave det hyggeligt,
    inden resten af familien sætter sig.
  • I hyggesnakker og planlægger, hvad i skal lave i eftermiddag, når alle har fri og i igen er samlet.
  • Du tager på arbejde i godt humør, du har overskud og kan mærke, at du har det godt.

Hvis du kender det, så er her 2 nyheder
– en dårlig og en god nyhed.

Først den dårlige...

Hmm!

Du har gjort det bedste, du kunne,
men det har bare ikke været det rigtige.

Og endnu værre:
det er kun dig selv, der kan gøre noget ved det.

Den gode nyhed...

Ja tak!

Jeg kan lære dig, hvordan du gør det rigtige,
og du kan få hjælpen nu.

Du kan få det bedre med bare 15 min. indsats om dagen
- på en nem og overskuelig måde.

Dette onlineforløb vil:

 

  • Gøre dig i stand at lindre dine smerter i din ryg, så du kan få en god nats søvn og fungere bedre i hverdagen.
  • Lære dig, hvad du skal gøre for at kunne bevæge dit mere frit – uden at det gør ondt.
  • Lære dig, hvordan du på bare 15 minutter om dagen kan mindske dine smerter og spændinger i din ryg og ben.
  • Gøre dig i stand til at få mere overskud, gøre dig gladere og få det bedre med dig selv.
Onlineforløbet er til dig, der:

Onlineforløbet er til dig, der:

  • Sidder på kontor og arbejder meget foran en computer.
  • Er gamer og derfor også tilbringer mange timer foran computeren.
  • Er elektriker, maler eller tømrer, og derfor kan belaste din krop forkert.
  • Arbejder på fabrik og har mange gentagende bevægelser.
  • Arbejder indenfor rengøring eller andet fysisk arbejde, og derfor kan komme ud for at bruge din krop forkert.
  • Er mor og ammer eller har små børn og ofte løfter og står / sidder forkert.
  • Er dagplejer, pædagog, SSA’er eller SSH’er og arbejder med mennesker, og derfor kan bruge kroppen uhensigtsmæssigt.

Når du har gennemført dette onlineforløb, vil du opleve:

 

  • At du ikke har de samme bekymringer omkring din fremtid, da dine spændinger og smerter i din ryg er lindret.
  • At det er dig og ikke dine smerter, der bestemmer over din krop.
  • En større bevægelsesfrihed og fleksibilitet i din krop.
  • Du vil få større velvære, blive i bedre humør og få mere overskud til at lave netop det, du gerne vil.

Når du har gennemført dette onlineforløb, vil du også:

 

  • Have lært, hvordan du på en effektiv, nem og skånsom måde kan lindre dine smerter og spændinger i din ryg og ben.
  • Have lært brugbare øvelser og teknikker, som du kan finde frem, når din krop begynder at spænde op igen.
  • Have lært den supergode øvelse, som du kan lave, når du er træt og stiv i din lænd.
  • Have fået en bedre forståelse for, hvorfor du bliver ved med at have smerter i din ryg.

Jeg har igennem de sidste 6 år rådgivet mennesker med stærke smerter i, hvad de skal gøre derhjemme for at få det bedre, samt hvad de skal gøre for, at deres smerter ikke kommer igen.

Jeg har eksamen i fysiologi, anatomi og sygdomslære og ved derfor, hvordan kroppen fungerer, og hvad der sker, når den ikke gør det.

For få år siden levede jeg selv med stærke smerter i min ryg hver dag, og derfor ved jeg, hvad det vil sige, når man altid har ondt. Jeg kender til de bekymringer, som du sikkert også har, hvis du lever med stærke smerter, og jeg ved, hvad du skal gøre for at lindre dine smerter, så du kan få det godt igen.

Jeg prioriterer højt, at den hjælp jeg giver, er let og til at forstå. Det kræver ikke flere timers indsats hver dag at få det bedre – det handler bare om at få de rette teknikker, der giver de bedste resultater.

Mvh. Kirsten Basballe

Dette onlineforløb kan blive dit for kun

Tilbud lige nu: kr. 299,-
Normalpris: kr. 699,-

*Tilbuddet er gældende i en begrænset periode

For denne investering vil du blive i stand til at lave mere af det, du har lyst til, uden at føle dig begrænset af dine smerter.
Du vil have lært de få effektive og skånsomme teknikker, der virkelig batter, når du har ondt i din ryg hver dag.

Du er i gang, så snart du har investeret.

Så snart du har investeret i dit onlineforløb, modtager du alt, du skal bruge for at komme i gang.

Al undervisning foregår online via din computer, så du kan benytte dig af det, når du har tid.

Undervisningen består bl.a. af videoer, PDF’er og arbejdsark.

Al materiale, som du modtager, er dit til evig eje, og kan derfor benyttes igen og igen, når du har brug for det.

Kunne du tænke dig at lindre dine smerter, så du kan få det godt igen? At vågne om morgenen efter en god nats søvn uden smerter i ryggen? At være glad og overskudsagtig allerede fra morgenstunden, fordi du har lindret dine smerter?

 

Hvad er det værd for dig at vide, hvad du skal gøre for at slippe for dine stærke smerter i ryggen? Og samtidig lære, hvordan du undgår at havne i samme situation igen, hvor du har smerter, men ikke ved hvad du skal gøre for at lindre dem?

 

Har du brug for en nem og skånsom måde til at få det bedre på? Teknikker og metoder, som du kan bruge igen og igen, hvis du kan mærke, du begynder at spænde op i dine muskler igen?

Kan du svare JA til bare en af disse, så er dette onlineforløb helt sikkert noget for dig.

Det er nemt og enkelt og lige til at gå til.

Jamen, hvad indeholder det der onlineforløb så?

Onlineforløbet er opbygget på en brugervenlig måde, så du ikke behøver at være
en haj til en computer for at komme i gang.

Så snart du har investeret, modtager du en mail med et link, som du skal bruge til at logge ind
på en medlemsside, hvor al indhold ligger parat til dig, så du kan komme i gang med det samme.

Onlineforløbet er delt op i 3 faser, som du skal igennem for at sikre dig, at du når i mål
på en hurtig og effektiv måde, så du kan få det godt igen hurtigst muligt.

Forløbets 3 faser

Fase 1:

Sådan skaber du de hurtigste resultater

 

#  Sådan får du mest muligt ud af forløbet uden at gøre det til noget svært.

#  Sådan implementerer du teknikkerne i din hverdag på en nem
og overskuelig måde, så det ikke føles som en sur pligt at skulle gennemføre.

#  Lær om begrebet ”de 3 T’er”, og hvilken betydning det har for dig i din måde
at tænke om din situation med smerter på.

#  Lær metoden til, hvordan du bliver mere bevidst om, hvordan dine smerter
påvirker dig.

Fase 2:

Sådan lindrer du dine rygsmerter og smiddiggør dine muskler i ryg og ben

 

#  Lær de nemme og effektive teknikker, der lindrer dine smerter i ryggen.

#  Lær at lave teknikkerne på en skånsom måde, så du ikke forværrer dine smerter.

#  Sådan undgår du at forværre dine smerter.

#  Sådan lærer du, hvornår du skal benytte dig af de effektive teknikker,
så det bliver en god vane for dig i din (travle) hverdag.

Fase 3:

Sådan bevarer du motivationen

 

#  Lær metoden til, hvordan du holder fast i det, du har lært.

#  Lær om de 3 vigtigste ting, du skal undgå, for at havne i samme situation igen
med stærke smerter i dit hoved eller din nakke.

#  Sådan kan du bruge det, du har lært til andre ting i din hverdag
– også selvom du ikke handler om smerter.

Så hvad siger du?

 

Er du klar til at få det bedre på en nem og effektiv måde?